tisdag, februari 20, 2007

Att få åka någon helt annan stans ett tag..

Till Linköping eller så, till exempel. Det var i alla fall vad jag och mamma gjorde i helgen. Inte långt bort, inte till världens mest spännande ställe, inte länge, inget speciellt egentligen. Men det var helt perfekt i alla fall. Tänk att det kan vara så väldigt skönt att bara få komma bort hemifrån ett tag, strunta i allt man borde göra och bara ta det lugnt i stället. Bo på hotell, gå på Lerin-utställning, promenera runt i en ny stad, ha tid att prata med mamma.. Det är inget man gör varje dag direkt. Och jag fick träffa mina stora kusiner också, de som jag faktiskt träffar ännu mer sällan än jag bor på hotell och sånt. Att träffa kusinerna var det bästa med hela helgen. Mina kusiner är roliga och snälla och söta och tuffa, och fastän de retas massor tycker jag väldigt mycket om dem. Dessutom lyssnar de på bra musik.
Sådeså.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Dina kusiner tycker om dig väldigt mycket också, bara så att du vet det. :) Tackar för trevligt sällskap av både dig och din mammma, och en mycket god middag till på köpet. Hoppas det inte dröjer alltför länge innan vi kan göra om det.
Cheers!

Oh, förresten: Vi ska på Metallica. Fast inte i Stockholm. Drar hela vägen ner till Århus på Jylland istället...

04 mars, 2007 17:59  
Blogger ita said...

Vad gullig du är :) Jag hoppas också att det inte dröjer för länge, det är faktiskt fånigt sällan jag får träffa någon av mina kusiner..

Åh, roligt! Hoppas ni får det skojigt där :) Jag vill också gå på konsert!

08 mars, 2007 23:17  

Skicka en kommentar

<< Home